Jedna z najlepszych gier typu Survival Horror! Co prawda nie ma tu potworów ale gra ciągle trzyma w napięciu.
Potwierdzam, ale są takie niby potwory - mutanty.
Co by nie pisac, druga część jest o wiele lepsza!.
Mapy są bardzo zróżnicowane, częste śledztwa w których nie jesteś prowadzony za rączke jest w jedynce.
Od Ciebie zależy jak szybko śledztwo się rozwinie poprzez znajdowanie dowodów oraz ich interpretację.
Gra ma też ciekeawy multiplayer, więcej broni, przeciwników, lokacji.
Ta gra jest naprawde dobra ale dwójka jeszcze lepsza :) Polecam.
DRUGA CZĘŚĆ KONTYNUUJE HISTORIĘ ETHANA.
ech, niestety w najbliższym czasie nie będzie mi dane zagrać w 2 część bo z tego co wiem na PC nie wyszła a znowu PS3 jest dla mnie za drogie, może dopiero za jakieś kilka lat, kto wie... swoją drogą widziałem trailer do Bloodshot i jak zobaczyłem wygląd Ethana to sie nieźle zdziwiłem :D.
Widziałem dziś aukcje na Allegro Condemned 2 Bloodshot (Taki jest pod tytuł :)) na PS3 za 35zł z "KUP TERAZ" bez licytacji.
Więc 35 zł. to nie wiele :) A uwierz mi gra jest warta więcej.
Ethan wygląda dziwnie bo ma problemy z alkoholem po wydarzeniach z części pierwsze, minęło 11 miesięcy.
ale mi chodzi o sprzęt że nie stać mnie na PS3 a nie że nie stać mnie na zakupienie gry, bez przesady :).
Co do Ethana to chodziło mi raczej o jego posture i wygląd które bardzo sie różnią od częsci pierwszej...
zgadzam się! obok silent hill 1,2, blair witch project: rustin parr i penumbry 1 i 2 to mój ulubiony straszak. i naprawdę jedna z niewielu gier do których powracam.
moje ulubione fragmenty gry to etap w szkole i moment jak szło się po ciemnych korytarzach z szafkami. wszędzie ciemno jak w dupie u .... a tu słyszysz jakiś hałas. nie ma amunicji, trzymasz w ręce jakąś deskę a trzeba przeć do przodu xD albo etap w domku jednorodzinnym co schodziło się do piwnicy i też ciemno jak cholera. idziesz kawałek rozglądasz się a w oddali gdzieś na końcu jednego z korytarzy/pomieszczeń dostrzegasz kontury jakiejś postaci. :P i znowu... amunicja na wykończeniu, siekierka w łapie, pełno w gaciach a trzeba przeć do przodu xDxdxD miazga!
Jest dość dobra, ale nie jedna z najlepszych. Daleko jej na przykład do takich gier straszaków jak
Resident evil 2 1998, Resident evil remake 2002, Silent Hill 2 2001, Alone in the dark- The New Nightmare 2001,
System Shock 2 1999, Clive Barker's Undying 2001, Penumbra - Czarna plaga 2008, Amnesia - Mroczny obłęd 2010,
Obcy izolacja 2014, SOMA 2015 czy Resident evil VII 2017.
Ale generalnie tak oceniłbym gry jako całokształt, gdzie są jakieś sposoby/elementy straszenia:
Re 1996 - 10
Blood 1997 - 8,5
Re 2 1998 - 10
Re 3 1999 - 8,5
System shock 2 1999 - 10
Silent Hill 1999 - 9
Re CV 2000 - 8,5
Blair witch - Rustin parr 2000 - 9
Alone in the dark - The New Nightmare 2001 - 10
Silent Hill 2 2001 - 10
Clive Barker's Undying 2001 - 9
Fatal Frame 2001 - 8,5
Re remake 2002 - 10 (początkowo tylko na Gamecube, ale gra została zremasterowana w 2015 na różne platformy)
Re 0 2002 - 8 (też została zremasterowana, ale w 2016)
Silent Hill 3 2003 - 8,5
Silent Hill 4 2004 - 7,5
Doom 3 2004 - 8
Fatal Frame II 2003 - 8,5
Fatal Frame III 2005 - 8,5
F.E.A.R. 2005 - 8,5
Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth 2005 - 8+
Condemned: Criminal Origins 2005 - 7,5
Forbidden Siren 2004- 8
Forbidden Siren 2 2006 - 7,5
Penumbra: Overture 2007 - 8
Penumbra - Czarna plaga 2008 - 8,5
Dead Space 2008 - 8
Alan Wake 2010 - 8
Amnesia - Mroczny obłęd 2010 - 9
Metro 2033 2010 - 8,5
Dead Space 2 2011 - 8
Dead Space 3 2013 - 7
Re Revelations 2013 - 7,5
Metro: Last Light 2013 - 8,5
Outlast 2013 - 8,5
Evil within 2014 - 8,5
Obcy izolacja 2014 - 9
Layers of Fear 2015 - 7,5
Re Revelations 2 2015 - 8,5
Until Dawn 2015 - 8,5
SOMA 2015 - 9
Evil Within 2 2017 - 8
Outlast 2 2017 - 7,5
Resident evil VII 2017 - 9
Observer 2017 - 8
Re 2 remake 2019 - 9
Layers of Fear 2 2019 - 7
Lubię takie gry więc niektórmy pozycjom daję pewnie fory w ocenie o 0,5 oczka czy czasem 1,0.